تصاویری دیدنی از هواداری که تمام پیراهن‌های مسی را دارد!

تصاویری دیدنی از هواداری که تمام پیراهن‌های مسی را دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به واسطه استعداد و مهارت بالایی که در فوتبال دارد توانست تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شود و به همین علت محبوبیت بسیار زیادی در میان آرژانتینی ها و هواداران بارسلونا در سرتاسر دنیا دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از آرژانتینی ها که به شدت هوادار لیونل مسی است، کلکسیونی از تمام پیراهن های فوق ستاره آرژانتینی را، چه مربوط به بارسلونا و چه مربوط به تیم ملی آرژانتین، در سال های مختلف جمع آوری کرده است و تصاویری بسیار دیدنی با کنار هم قرار دادن آن ها گرفته است.

این جوان آرژانتینی که دنیلو سیانسیا (در ایتالیایی نام او دنیلو چانچا خوانده می شود چرا که برخی از آرژانتینی ها رگ و ریشه ای ایتالیایی دارند) نام دارد در حرفه معماری مشغول به کار است اما علاقه بسیار شدیدی به فوتبال و لیونل مسی دارد و همین مسئله موجب شده که کیت های مختلف لیونل مسی را جمع آوری کند و یک کلکسیون دیدنی از پیراهن های مسی را بدین ترتیب ایجاد کند.

دنیلو در شهر آروییتو آرژانتین ساکن است و پس از قهرمانی تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا بسیار خوشحال شده است و تصاویر جدید را به همراه کلکسیونی که خودش از پیراهن های مسی جمع آوری کرده، منتشر کرده است.

1470