تصاویر؛ شکست رئال مادرید در بازی دوستانه مقابل شاگردان استیون جرارد

تصاویر؛ شکست رئال مادرید در بازی دوستانه مقابل شاگردان استیون جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در یک بازی دوستانه پیش فصل که نسبت به بازی دوستانه قبلی مقابل رایو وایکانو جدی تر بود، در نهایت با نتیجه یک بر دو مغلوب گلاسکو رنجرز شد تا ضعف های تیم برای کارلو آنچلوتی نمایان شود و او در فاصله حدود سه هفته تا آغاز لالیگا فرصت دارد تا این ضعف ها را برطرف کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی دوستانه در ورزشگاه آیبروکس در شهر گلاسکو پایتخت کشور اسکاتلند برگزار می شد و رئال مادرید به مصاف گلاسکو رنجرز که استیون جرارد هدایت آن را بر عهده دارد رفته بود. در این بازی رئال مادرید به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و علی‌رغم اینکه گل اول بازی را هم به ثمر رساند اما نتوانست در فاز دفاعی موفق عمل کرده و نتیجه را حفظ کند.

گل اول این بازی توسط رودریگو گوئس در دقیقه 8 به ثمر رسید و کارلو آنچلوتی به این بازی و عملکرد ستاره جوانی مثل رودریگو گوئس امیدوار شد. آنچلوتی در حال نظارت بر بازیکنانش است تا برای طول فصل بر روی بهترین بازیکنان اعتماد کند و عملکرد رودریگو می تواند می تواند مورد توجه او قرار بگیرد.

در این بازی مارسلو عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نشان داد که نمی تواند به عنوان یک کاپیتان، رئال مادرید را رهبری کند. گل های رنجرز توسط ساکالا و سدریک به ثمر رسیدند و هر دوی این گل ها در نیمه دوم زده شدند. رئال مادرید یک نیمه دوم فاجعه بار داشت و علاوه بر اخراج ناچو دو گل هم خورد.

آنچلوتی سعی کرد در این بازی برخی از جوانان تیم را هم محک بزند اما عملکرد بسیاری از آن ها چنگی به دل نمی زد به طوری که طبق آمار، رئال مادرید تنها 5 شوت داشت که فقط یکی از آن ها در چهارچوب بود و این در حالی است که گلاسکو رنجرز 21 شوت داشت که 8 تای آن در چهارچوب بود.

1470