ایران پوریان: خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم

ایران پوریان: خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل سایپا از بی‌انگیزگی بازیکنان تیم و علت شکست در 5 هفته اخیر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد ایران پوریان پس از شکست آلومینیوم مقابل سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم شانس برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم. آقای خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم. بی‌انگیزگی ما نیز به خاطر این است که چند بازی متوالی باختیم  و از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم. 

بازیکن آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌ تک تک ما بازیکنان و کادر فنی در این نتایج ضعیف 5 هفته اخیر تاثیر داریم. تیم ما تیمی جوان است و امسال به نظرم در کل نتیجه خوبی گرفته است. جدا از اینکه ما 5 هفته متوالی شکست خوردیم ولی از لحاظ رتبه و از لحاظ اینکه سال اولی است که در لیگ برتر هستیم، نتیجه ایده‌آلی به ثبت رساندیم. 

ایران پوریان گفت: باشگاه شرایط ایده آلی داشته و تمام تعهدات مالی نسبت به بازیکن را انجام داده است. بازیکنان به نظرم اکثریت با تیم ادامه خواهند داد.

او در خصوص اینکه چرا بازوبند کاپیتانی را به بازیکن دیگر واگذار کرده است، گفت: حسینی بازیکن قدیمی این باشگاه است و به نظرم حقش این است که کاپیتان تیم باشد. منم به همین دلیل بازوبند را به او دادم.

1470