خرمگاه: امیدوارم همه داوران فغانی را الگوی خود قرار دهند/خستگی ما را اذیت کرد

خرمگاه: امیدوارم همه داوران فغانی را الگوی خود قرار دهند/خستگی ما را اذیت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مصدومیت بازیکنان و خستگی بیش از اندازه بازیکنان ما را اذیت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهارداشت: ما از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم، تلاش خودمان را کردیم اما نتایج خوب نبوده است. امیدوارم هفته آخر نتیجه خوبی بگیریم و بازی را با برد به پایان برسانیم. متاسفانه بی‌انگیزگی کمی بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به 7-8 بازیکن که 5 بازیکن فیکس بودند مصدوم هستند و در 3 بازی دقیقه 30 - 35 خستگی بازیکنان ما را اذیت می‌کند. 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنانی که می‌توانستند تاثیرگذار باشند نیستند و متاسفانه در خط دفاع خیلی اذیت می‌شویم که این به خاطر خستگی است. بچه‌ها بدون استراحت لیگ را شروع کردند و این خستگی ما را آزار داده است. مهمترین نکته اینکه به خاطر داوری بازی تبریک می‌گویم. آقای فغانی در سطح جهانی قضاوت کرد و فیلم بازی را باید بارها ببینیم که در چه سطح و کلاسی قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و شرایطی باشد که فغانی را الگوی خود قرار دهند. من به او تبریک می‌گویم، فغانی مستحق داوری جهانی است.

خرمگاه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بود که بازیکنان تحلیل بروند. برحسب نداشته‌ها برنامه‌ریزی کردیم، ما جابه‌جایی‌های زیادی داریم، جابر انصاری را در پیستون راست گذاشتیم و نوری را دفاع وسط بازی دادیم و به خاطر ناچاری 2 بازی از او استفاده کردیم. خستگی بچه‌های ما را از پا درآورده و 3-4 بازی است که اذیت شده‌ایم. پاس‌های خوب که می‌شد به موقعیت تبدیل شود بچه‌ها به حریف تقدیم می‌کردند و مشکل ما ذهنی، روحی و بدنی است.

1470