نکونام: تاکنون از جادوگر استفاده نکرده ایم/ توانستیم در کورس بمانیم

نکونام: تاکنون از جادوگر استفاده نکرده ایم/ توانستیم در کورس بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دربی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام بعد از برتری مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: به استان خوزستان به خاطر دربی زیبایی که دیدیم، تبریک می‌گویم. بازی جانداری که مثل دیدار رفت تاکتیکی بود. هر دو تیم همدیگر را آنالیز کرده و همدیگر را می‌شناختند. به همین دلیل نیمه اول سخت بود.

سرمربی فولاد افزود: گرمای هوا روی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود اما فوتبال خوبی را دیدیم؛ فوتبالی جاندار با 2 تیم و خواسته های مختلف. تلاش ما این بود بالای جدول بمانیم و نفت آبادان هم برای حیثیت خودش بازی می‌کرد. 

نکونام یادآور شد: ما نیمه اول بد شروع کردیم و سرعت بازی پایین بود. نفت تیم ما را بسته بود و موقعیت به ما نداد اما نیمه دوم با تغییر تاکتیک به بازی سرعت دادیم و توانستیم به گل برسیم. با توجه به بسته بازی کردن نفت آبادان به خواسته‌مان رسیدیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا در کورس بالای جدول بمانیم.
وی درباره اینکه با برد امشب امید برای کسب سهمیه زنده مانده، برگ برنده را در چه می‌بینید، گفت: تمرکز ما روی کارمان است. بچه‌ها کار و تلاش می‌کنند اما واقعا تمرین در این هوا سخت است. اگر از تیم ما، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بپرسید می‌گویند واقعا سخت است اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در نهایت هر اتفاقی افتاد خدا را شکر.
نکونام درباره مشکلش با پورموسوی، عنوان کرد: در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. در اعتراضی من هم وارد شدم و کارت زرد گرفتم. به کمک داور گفتم اشتباه شنیده و من حرفی نزده‌ام. قانون هم می‌گوید اگر اشتباه متوجه شوند به سرمربی کارت زرد می‌دهند که من کارت گرفتم. البته در این گرما و فشار طبیعی است.
سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا شما از جادوگر استفاده کرده‌اید، عنوان کرد: (باخنده) ما تا به حال از این کارها نکرده‌ایم.

1470