گزارش ویژه/ استرس وحشتناک برای سه تیم قعرنشین، کدام تیم سقوط می کند؟

گزارش ویژه/ استرس وحشتناک برای سه تیم قعرنشین، کدام تیم سقوط می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- هفته آخر لیگ بیستم در اوج حساسیت برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، نتایجی که در دیدارهای امشب رقم خورد، باعث شد که هم تکلیف قهرمان به هفته آخر کشیده شود هم اینکه دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک هم جمعه شب مشخص شود.

سایپا که بیشتر از سایر تیمهای حاضر در منطقه خطر، به سقوط به لیگ یک نزدیک است، امشب توانست آلومینیوم بحران‌زده را شکست دهد تا 26 امتیازی شود و به امتیاز ذوب آهن برسد و فقط به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به تیم اصفهانی، نتوانست جای این تیم را در رده چهاردهم بگیرد.

ذوب آهن هم با باخت در دربی اصفهان، کماکان استرس سقوط دارد و بیشتر از هر کسی در این تیم، وحید محمدزاده خودش را سرزنش می‌کند که چرا نتوانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند.

در کنار دو تیم 26 امتیازی لیگ، نفت مسجدسلیمان هم شرایط خوبی در جدول ندارد و باخت این تیم به گل گهر باعث شد تا شاگردان فکری هم نتوانند ماندنشان در لیگ را در فاصله یک هفته به پایان مسابقات قطعی کنند و با 28 امتیاز، با نگرانی به استقبال هفته پایانی لیگ بروند.

در هفته پایانی مسابقات و روی کاغذ، کار سایپا از بقیه تیمها سخت‌تر است چرا که شاگردان سعید اخباری در تبریز باید به مصاف تراکتور بروند. تیمی که برای بازگشت به رده چهارم جدول چاره‌ای جز بردن سایپا ندارد و البته که باید منتظر نتایج بازی گل گهر و فولاد مقابل حریفانشان باشد.

ذوب آهن در هفته آخر میزبان مس رفسنجان است و نفت مسجدسلیمان در اراک با آلومینیوم بازی دارد و تقابل مربیان استقلالی دو تیم بحران‌زده لیگ هم در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

وضعیت جدول طوری است که حتی نفت با مساوی هم نمی‌تواند به ماندن در لیگ امیدوار باشد و باید دید در هفته پایانی لیگ چه اتفاقاتی در قعر جدول رخ خواهد داد.

1984