گلهای مهدی عبدی بوی قهرمانی می دهد/ دربی یادم تو را فراموش!

گلهای مهدی عبدی بوی قهرمانی می دهد/ دربی یادم تو را فراموش!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان قرمزها به بهترین شکل ممکن در حال فراموش کردن اتفاقات دربی جام حذفی است و گلهایش بوی قهرمانی می دهد.

به گزارش فوتبالی، عبدی که با خراب کردن پنالتی‌اش مقابل استقلال یکی از عوامل اصلی کنار رفتن تیمش از جام حذفی بود، بعد از آن مسابقه به هواداران پرسپولیس وعده داد که اتفاقات آن بازی را جبران خواهد کرد.

عبدی که در بازی با ماشین سازی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و موفق به گلزنی در آن بازی شده بود، در بازی امشب مقابل تراکتور به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و با زدن دو گل نقش مهمی در فرار پرسپولیس از شکست به تراکتور و رسیدن یحیی به سه امتیاز فوق‌العاده حیاتی داشت.

ذخیره طلایی پرسپولیس، در هفته‌های اخیر برخلاف ابتدای فصل عملکرد درخشانی داشته و حالا به مرد اول خط اتش قرمزها تبدیل شده است. او در بازی با مس رفسنجان نیز تعویض طلایی بود و به برتری پرسپولیس کمک کرد و حالا گلهای او و احمد نوراللهی باعث شد که پرسپولیس کماکان شانس اول قهرمانی لیگ بیستم باشد.

او که با یک حرکت انفرادی زیبا توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه تراکتور کند، بعد از دبل در این بازی مقابل عکاسان رفت و با نشان دادن نوشته ای که زیر پیراهن پرسپولیس نوشته بود(پرسپولیس=عشق) تعصب و علاقه خود را به تیمش نشان داد. در کل عبدی مهاجم پابه توپ و دریبل زنی است که خوب مدافعان حریف را گیج می کند.

با نمایشی که عبدی طی دو هفته گذشته داشته بعید است هواداران پرسپولیس دیگر به پنالتی از دست رفته او در دربی جام حذفی فکر کنند به خصوص اگر گلهای عبدی در این دو هفته، نهایتا باعث پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر شود.

7655