بالاتر از هانسی فلیک و ادین ترزیچ؛ توخل بهترین سرمربی سال آلمان

بالاتر از هانسی فلیک و ادین ترزیچ؛ توخل بهترین سرمربی سال آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان فصل 2020/21 در فوتبال اروپا و همچنین برگزار شدن رقابت های یورو 2020، در فوتبال آلمان بهترین ها انتخاب شدند که در بخش مربی‌ها، توماس توخل که توانسته بود به همراه چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، به عنوان بهترین سرمربی آلمانی یک سال اخیر برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل یک سال بسیار عجیب را سپری کرد. او در تابستان گذشته به همراه پاریسن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و مدتی بعد به همراه پاریسن ژرمن در شروع فصل 2020/21 عملکرد جالبی نداشت و در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد. توماس توخل پس از مدتی بیکاری، از میانه های فصل به جای فرانک لمپارد راهی چلسی شد و هدایت آبی های لندن را بر عهده گرفت و یک روند رو به رشد و تغییری محسوس در این تیم ایجاد کرد به طوری که توانست تیم فرانک لمپارد که رو به ویرانی می رفت را در انتهای فصل قهرمان چمپیونزلیگ کند.

رقبای توخل برای کسب عنوان بهترین مربی سال آلمان، هانسی فلیک و ادین ترزیچ، سرمربی های بایرن مونیخ و دورتموند بودند که عملکردشان در سطح اروپا به گونه ای نبود که بتوانند این جایزه را از آن خود کنند. هر چند که هانسی فلیک در فصل 2019/20 عملکردی بی نظیر داشت و در ادامه آن هم شش گانه را به دست آورد.

1470