دستیار سابق گل‌محمدی پرسپولیس را قهرمان می‌کند؟

دستیار سابق گل‌محمدی پرسپولیس را قهرمان می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها برای اینکه قهرمانی تیمش در لیگ بیستم، امشب مسجل شود، روی همکار سابقش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که از دوران حضورش در ذوب آهن خاطرات خوبی دارد و با این تیم دو بار قهرمان جام حذفی شده، امیدوار است امشب دستیار سابقش و سرمربی فعلی ذوب آهن بتواند نتیجه خوبی در دربی اصفهان بگیرد تا پرسپولیس در صورت برتری مقابل تراکتور، قهرمانی لیگ را یک هفته مانده به پایان فصل جشن بگیرد.

اگر چه یحیی به شاگردانش توصیه کرده که فقط روی بازیهای خودشان تمرکز کنند و به بازیهای سپاهان کاری نداشته باشند( پرسپولیس با پیروزی در دو بازی آخرش قهرمان لیگ خواهد شد) اما قرمزها می‌توانند امشب پنجمین قهرمانی متوالی‌شان در لیگ را جشن بگیرند. اتفاقی که نتیجه بازی سپاهان و ذوب آهن تاثیر زیادی در آن خواهد داشت.

اهمیت و حساسیت دربی اصفهان کمتر از بازی امشب پرسپولیس و تراکتور نیست و همانقدر که سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی به دنبال سه امتیاز این بازی است، ذوب آهن هم برای افزایش شانس ماندنش در لیگ روی سه امتیاز بازی امشب حساب ویژه‌ای باز کرده و باید دید مجتبی حسینی و شاگردانش می‌توانند قهرمانی پرسپولیس در لیگ را امشب قطعی کنند یا نه.

7655