مودریچ: کار کردن با آنچلوتی باعث افتخار من است

مودریچ: کار کردن با آنچلوتی باعث افتخار من است

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات باشگاه رئال مادرید مدعی است که از کار کردن با کارلو آنچلوتی سرمربی جدید این باشگاه به شدت راضی است و به دنبال فتح عناوین مهم در فصل آینده است. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته پس از خروج زین الدین زیدان از سانتیاگو برنابئو، کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین او انتخاب شد. این سرمربی ایتالیایی سابقه هدایت کردن این باشگاه را در گذشته دارد و حتی با لوس بلانکوس به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده است. در زمان حضور آنچلوتی در فصل 2013/2014 مودریچ به عنوان یکی از بازیکنان برجسته نام برده می‌شد و حالا این ستاره کروات از بازگشت کارلتو بسیار خوشحال است. 

به نقل از مارکا، مودریچ که در حال حاضر در تمرینات پیش فصل حضور دارد، به خبرنگاران گفت: "خوشحالم که بعد از چند سال دوباره سرمربی را می‌بینم. واقعا لذت بخش است. او یک سرمربی عالی است که موفقیت‌های زیادی در دوره اولش در رئال مادرید به دست آورد و حالا امیدوارم بتوانیم به قهرمانی‌های بیشتری برسیم."

فصل آینده دهمین فصل حضور مودریچ در رئال مادرید است. او در این باره گفت: "خیلی هیجان زده هستم و همانند روز اولم در این باشگاه، خوشحالم. خوشحالم که بار دیگر هم تیمی‌هایم را می‌بینم و مشتاق کار کردن با آن‌ها هستم."

4416