حذف عربستان از المپیک با وجود مقاومت جانانه مقابل آلمان

حذف عربستان از المپیک با وجود مقاومت جانانه مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - عربستان تا آخرین دقایق بازی مقابل آلمان در مقابل شکست مقاومت کرد اما در نهایت بازی را به حریف سرشناس خود واگذار کردند.

به گزارش فوتبالی، آلمان با گلهای ندیم امیری ستاره افغانی الاصل و آخه از عربستان پیش افتاد. هر دو بازیکن در بازی قبلی و در شکست مقابل برزیل هم گلزی کرده بودند. سامی الناجی اما دو گل را پاسخ داد. در دقیقه 66 ده نفره شدن آلمان باعث شد تا عربستان فرصتی طلایی را داشته باشد تا حداقل یک امتیاز از این بازی به دست بیاورد و به هفته پایانی امیدوار باشد هر چند که در نهایت عربستانی ها با گل اودوخای از مسابقات کنار رفتند و حذف شدند. آلمان می دانست که پس از شکست مقابل برزیل جای اشتباهی ندارد و تساوی در این بازی می تواند به منزله حذفشان از بازیها باشد و به همین خاطر کار را کاملا جدی گرفتند.

در حال حاضر برزیل و ساحل عاج با چهار امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رده های اول و دوم جدول هستند، آلمان در رده سوم قرار دارد و عربستان بدون امتیاز از مسابقات حذف شد. برزیل باید در هفته پایانی به مصاف عربستان برود تا با کسب پیروزی صدرنشینی خود را مسجل کند در حالی که آلمان و ساحل عاج جدال حساسی را برای صعود به یک چهارم نهایی مسابقات المپیک توکیو خواهند داشت. 

4125