اعتراف بوفون راجع به ستاره ایتالیا: فکر نمی‌کردم چنین بازیکنی باشد

اعتراف بوفون راجع به ستاره ایتالیا: فکر نمی‌کردم چنین بازیکنی باشد

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون ستاره باشگاه پارما و اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس فاش کرد که از عملکرد فدریکو کیه‌زا بسیار شگفت زده شده و او را یک بازیکن بسیار خاص نامید. 

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه‌زا در یوونتوس از نظر فردی فصلی درخشان داشت، اما در ایتالیا فوق درخشان ظاهر شد و توانست همراه با آتزوری در مسابقات یورو 2020 به قهرمانی برسد. او در فینال مقابل انگلیس نمایش بسیار تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشت و همین موضوع باعث شد تا جیانلوئیجی بوفون از او تمجید کند.

به نقل از سایت گل، دروازه‌بان سابق یوونتوس ماه پیش برای بار دوم به پارما بازگشت تا به نوعی فوتبالش را در این باشگاه به اتمام برساند. بوفون اعتراف کرد که در زمان پیوستن کیه‌زا از فیورنتینا به یووه، او چندان از این انتقال استقبال نمی‌کرده است. او ادر این باره گاتزتا گفت: "وقتی به یووه آمد، فکر نمی‌کردم بازیکن خوبی باشد. من صادق هستم. او در مسابقات یورو 2020 بی نظیر ظاهر شد و در فینال مقابل انگلیس، مهار کردنش غیر قابل ممکن بود. بعد از یک فصل حضور با کیه‌زا در یوونتوس، دیگر او مرا متعجب نمی‌کند، اما مسئله به این روشنی نبود که او بتواند چنین بازیکن برجسته‌ای باشد. کیه‌زا بازیکن بسیار خاصی است."

4416