عکس؛ اخراج بازیکن استون ویلا به علت ضربه سر خشن به بازیکن حریف

عکس؛ اخراج بازیکن استون ویلا به علت ضربه سر خشن به بازیکن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی مهاجم استون ویلا در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل استوک به علت ضربه زدن به سر به نیک پاول بازیکن حریف از زمین خارج شد. البته کار بازیکن استون ویلا در این به پایان نرسید چرا که گلوی بازیکن حریف را فشار داد و در نهایت این دو توسط هم تیمی ها از همدیگر  جدا شدند!

به گزارش فوتبالی، وسلی فقط هفت دقیقه در زمین حضور داشت چرا که در نیمه دوم به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد اما به علت خشونتش و ضربه زدن با سر به پاول از زمین خارج شد. بعد از آن وسلی گردن هافبک حریف را گرفت که هم تیمی هایش نظیر تامی اسمیت برای جدا کردن آنها مداخله کردند. در نهایت داور تصمیم گرفت که وسلی را از زمین اخراج کند. استون ویلا در این بازی دوستانه با نتیجه دو بر صفر خارج شد. 

به نظر می رسد که بازیکن برزیلی با این بازی شروع خوب و امیدبخشی برای فصل جدید نداشت آن هم در حالی که در فصل گذشته به علت مصدومیت فقط سه بازی انجام داده بود و نتوانسته بود عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد. 

وسلی حالا در بازیهای بعدی پیش فصل استون ویلا باید تلاش کند تا اعتماد کادر فنی را به دست بیاورد. البته ویلا شرایط خرید لئون بایلی را هم برای خط حمله اش دنبال می کند. 

4125