لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل 2020-21 بوندس لیگا شد

لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل 2020-21 بوندس لیگا شد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آلمان انتخاب شد. 

به گزارش فوتبالی، این ماشین گلزنی سی و دوساله فصل قبل نیز موفق شد به این عنوان دست پیدا کند. او در فصل 2019-20 به بایرن مونیخ در راه فتح سه گانه، کمک شایانی کرد و در فصل بعد نیز موفق شد سطح خود را حفظ کند. 

به نقل از سایت گل، لواندوفسکی در روزهای اوج خود به سر می‌برد. بایرن مونیخ موفق شد برای نهمین بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شود و همچنین لواندوفسکی توانست رکورد چهل و نه ساله گرد مولر اسطوره فوتبال
آلمان را بشکند. 

در بخش رای گیری‌ها، لواندوفسکی با سیصد و پانزده رای اختلاف نسبت به توماس مولر هافبک بایرن مونیخ و سیصد و هجده رای اختلاف نسبت ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند توانست این جایزه را تصاحب کند. مهاجم سابق بروسیا دورتموند در این باره گفت: "می‌دانم که این، چه افتخار بزرگی برای من است. برای من، یک فصل همراه با غرور و افتخار بود، زیرا شما همیشه نمی‌توانید برای دو بار پیاپی بازیکن سال در آلمان شوید."

لواندوفسکی در فصل گذشته موفق به زدن چهل و هشت گل در چهل و هشت بازی شد! او همچنین در طول فصل گذشته دچار مصدومیت از ناحیه لیگامنت شد و حتی در بازگشتش به میادین بسیار خوش درخشید و شش گل و در چهار بازی به ثمر رساند. 

4416