زنیت پیشنهاد لورکوزن را رد کرد؛ برنامه جدید رم برای جذب آزمون

زنیت پیشنهاد لورکوزن را رد کرد؛ برنامه جدید رم برای جذب آزمون

پایگاه خبری فوتبالی-  تلاشهای باشگاه رم برای جذب مهاجم ایرانی زنیت ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که ساعتی قبل گفته شد باشگاه بایرلورکوزن شانس بیشتری نسبت به تیم ژوزه مورینیو برای همکاری با سردار آزمون دارد اما اخباری که طی یکی دو ساعت گذشته در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده، نشان می‌دهد که رم هنوز امیدوار است که بتواند آزمون را از روسیه به ایتالیا ببرد.

آنطور که سایت معتبر Corriere dello Sport ایتالیا نوشته، باشگاه زنیت پیشنهاد 18 میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون را قبول نکرده و گفته برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش، حداقل 20 میلیون یورو می‌خواهد.

سایت ilromanista هم آخرین وضعیت حضور آزمون در رم را بررسی و به این نکته اشاره کرده که رم نمی‌تواند مثل لورکوزن، برای جذب آزمون 18 میلیون یورو هزینه کند منتهی مدیران باشگاه ایتالیایی نقشه دیگری دارند.

آنها می‌خواهند در ازای جذب مهاجم ایرانی زنیت، یکی از بازیکنانشان را به روسیه بفرستند. 

استیون انزونزی بازیکن 32 ساله‌ای که در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند در کنار رابین اولسن دروازه‌بان 32 ساله‌ای که فصل گذشته به صورت قرضی در اورتون حضور داشت و پدرو مهاجم سرشناس رم، سه بازیکنی هستند که مدیران باشگاه ایتالیایی شرایط انتقال یکی از آنها به زنیت را بررسی خواهد کرد و امیدوار است که باشگاه روسی هم با خواسته آنها موافقت کند.

1984