تصمیمات جدید آنچلوتی درباره شش بازیکن رئال مادرید

تصمیمات جدید آنچلوتی درباره شش بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پس از انجام مسابقات تدارکاتی برابر فوئنلبرادا و رایو وایکانو، بازی بعدی رئال مادرید در اردوی تدارکاتی روز یکشنبه برگزار می شود و آن ها به گلاسکو سفر می کنند تا به مصاف رنجرز بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، پس از سه هفته کار زیر نظر کارلو آنچلوتی، سفر به اسکاتلند یک نتیجه مهم برای کهکشانی ها به دنبال دارد و بدون شک مرد ایتالیایی در نظر دارد تا تصمیماتی در خصوص بازیکنانی که برای فصل آینده در اختیار دارد اتخاذ کند.

برای ایسکو، مارسلو، لوکا یوویچ، رودریگو گوئس، مارتین اودگارد و آلوارو اودریوزولا این بازی یک آزمایش و فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن سرمربی جدید رئال خواهد بود.

ایسکو بازیکنی است که بومی مالاگا است و چندین فصل را دور از بهترین فرم خود سپری کرده، تا جایی که در مقاطعی حتی نامش در لیست خروجی باشگاه هم قرار گرفت، اما بازگشت آنچلوتی می تواند درهای بازی کردن در تیم اول مادریدی ها را برای این بازیکن باز کند.

مارسلو، بازیکن برزیلی رئال مادرید از بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه خوشحال است و از زمان بازگشت آنچلوتی به این باشگاه نیز انگیزه تازه ای برای بازی کردن و درخشیدن در میدان مسابقه پیدا کرده است. اوضاع انگیزشی در مورد فرلاند مندی و حتی میگوئل گوتیرز نیز به همین شکل است و گویی آن ها جان تازه ای پیدا کرده اند. فصل جدید لالیگای اسپانیا برای این بازیکنان و در دوره حرفه ای فوتبالشان، شروعی دوباره خواهد بود.

9404