عکس؛ امضای پیراهن یک هوادار توسط هالند در حین برگزاری بازی

عکس؛ امضای پیراهن یک هوادار توسط هالند در حین برگزاری بازی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند به هوادار شجاعی که خودش را وارد زمین کرده بود، یک امضا هدیه داد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند شب گذشته دیداری دوستانه با اتلتیک بیلبائو انجام داد که یک نوجوان وارد زمین شد و باعث شد تا بازی قطع شود. در لحظه این اتفاق، هالند و بقیه هم تیمی هایش در محوطه جریمه جمع شده بودند تا ضربه کرنر را ببینند. هالند اما درخواست این نوجوان را پذیرفت و پیراهنش را امضا کرد. بازیکن نروژی بعد از آن این بچه را به درون زمین هدایت کرد تا بازی ادامه پیدا کند. بعد از آن یکی از ناظران بازی این نوجوان را به سکوها فرستاد. 

هالند در پایان بازی در صفحه توئیترش از این که دوباره بازی کرده ابراز هیجان زدگی کرد هر چند که به برخوردی که با این هوادار داشته اشاره ای نداشت. 

این اولین باری نیست که یک هوادار نوجوان برای خوش و بش کردن با ستاره محبوبش وارد زمین می شود.  در سال 2019 نیز یک هوادار ده ساله لیورپول در پایان بازی جام اتحادیه میان سرخ ها و دونز وارد زمین شد تا پیراهن الیوت را بگیرد.

شایعات در مورد آینده هالند و انتقالش به چلسی خیلی زیاد است اما به نظر می رسد که این بازیکن فصل آینده در دورتموند توپ خواهد زد. گفته شده بود که چلسی حاضر شده تا برای خریدن هالند بیش از 150 میلیون یورو بپردازد.

4125