رم بی خیال آزمون شد؟ مورینیو به دنبال مهاجم تیم ملی اوکراین

رم بی خیال آزمون شد؟ مورینیو به دنبال مهاجم تیم ملی اوکراین

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی زنیت تنها گزینه باشگاه رم برای حضور در خط حمله تیم ژوزه مورینیو نیست.

به گزارش فوتبالی، 24 ساعتی می‌شود که در خبرهای نقل و انتقالاتی، سردار آزمون دوباره به باشگاه رم لینک شده و سرمربی سرشناس این تیم امیدوار است که بازیکن مورد علاقه‌اش را در رم ببیند.

سایت calcionews24 در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت حضور سردار آزمون در سری A پرداخته و نوشته که هدف اصلی رمی‌ها مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی است منتهی جالوروسی گزینه‌های دیگری هم دارد که یکی از آنها سردار آزمون است. مهاجمی که باشگاه بایرلورکوزن هم به دنبال جذب اوست و به نظر می‌رسد در رقابت با رم برای همکاری با مهاجم ایرانی، شانس بیشتری داشته باشد.

در صورتی که رم نتواند ایکاردی و همچنین آزمون را جذب کند، باشگاه ایتالیایی سراغ گزینه دیگرش خواهد رفت. مهاجمی که از مدتها قبل بحث حضور او در رم مطرح بوده است.

این بازیکن کسی نیست جز رومن یارمچوک مهاجم 25 ساله تیم خنت و تیم ملی اوکراین که در یورو 2020 حضور داشت و دو گل به ثمر رساند.

توضیح فوتبالی: به نظر می‌رسد رسانه‌های نزدیک به باشگاه رم هم می‌دانند که پیشنهاد 18 میلیون یورویی لورکوزن برای آزمون شانس باشگاه آلمانی برای جذب مهاجم ایرانی زنیت را بیشتر کرده و به همین دلیل است که آنها سراغ گزینه‌های دیگر مورینیو برای خط حمله تیمش رفته‌اند.

1984