المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ حدادی: می‌توانستیم جمهوری چک را ببریم/ برای بازی با آمریکا و فرانسه هیجان‌زده هستم

المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ حدادی: می‌توانستیم جمهوری چک را ببریم/ برای بازی با آمریکا و فرانسه هیجان‌زده هستم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: با تغییر سیستم دفاعی، تیم جمهوری چک را شوکه کردیم و به بازی برگرشتیم و حتی می‌توانستیم ببریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران در مورد شکست 84 بر 78 تیم ملی مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو اظهار داشت: متأسفانه بازی را بد شروع و در حمله و دفاع عجولانه عمل کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم، اما عملکردمان در کوارتر سوم بهتر و در کوارتر چهارم عالی شد. با تغییر سیستم دفاعی و زوم بازی کردن، بازیکنان تیم جمهوری چک یک مقدار شوکه شدند و نمی‌دانستند باید چه کنند.
ستاره تیم ملی بسکتبال ادامه داد: ما توانستیم چندضد حمله بزنیم و به بازی برگردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم، اختلاف‌مان بسیار کم شده بود. این مسابقه تجربه خوبی برای ما و بازیکنان جوان تیم بود. به نظر من اگر قبل از این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

حدادی گفت: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود و بازی ندیده بود، اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد. خود من در نیمه اول بدنم خواب بود و با خوردن چند تنه شوکه شدم. در حال حاضر، مصدومیتی که داشتم کاملاً برطرف نشده است و با قرص مُسکن بازی می‌کنم. آسیب‌دیدگی من بسیار خاص است و نمی‌شود عمل کرد و فقط باید روند درمانی‌ام را ادامه دهم.

وی تصریح کرد: اگر پیش از مسابقات المپیک، بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی بهتری انجام دهیم. ما سعی می‌کنیم در این دو دیدار تا دقیقه آخر بجنگیم و تفاوت ندارد روند بازی به چه شکل باشد. من خودم بسیار هیجان دارم که می‌خواهیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی کنیم. آمریکا و فرانسه، بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش را از خود نشان دهیم.

6641