انتظار ویژه آلگری از مک کنی: این فصل باید ده گل بزنی

انتظار ویژه آلگری از مک کنی: این فصل باید ده گل بزنی

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین بازی دوستانه یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو آلگری که به پیروزی 3-1 آن ها منجر شد، آلگری پس از گلزنی مک کنی با اشاره دست خود مفهوم خاصی را به بازیکن آمریکایی تیمش منتقل کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، ترکیب بیانکونری در این بازی مملو از جوانان و بازیکنانی بود که در آغاز مسابقات لیگ احتمالاً در تورین حضور نخواهند داشت. آلگری جیانلوکا فرابوتا، نیکولو فاجیولی و الساندرو دی پاردو را به دلیل دیر حاضر شدن در یکی از جلسات تمرین به عنوان مجازات کنار گذاشت، در حالی که لوکا پلگرینی و پائولو دیبالا را هم به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

هنگامی که یووه با یک گل از حریف پیشی گرفته بود، وستون مک کنی موفق شد گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند. آلگری با دیدن گل بازیکن آمریکایی تیمش، تحت تأثیر قرار گرفت و از کنار زمین ضمن اشاراتی با دست فریاد می زد: "تو باید این فصل 10 گل بزنی!"

در نیمه دوم یووه به دفاع سه نفره روی آورد، پیاتسا دوباره موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد، اما ماتیاس سوله با یک ضربه زیبا برتری تورینی ها را به سه گل رساند.

کریستیانو رونالدو نیز غایب دیگر این دیدار تدارکاتی بود. این فوق ستاره پرتغالی، آخرین روزهای تعطیلات تابستانی را می گذراند و به زودی به جمع تورینی ها باز خواهد گشت.

9404