تذکر پلیس ایتالیا به بکام و خانواده‌اش در تعطیلات

تذکر پلیس ایتالیا به بکام و خانواده‌اش در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام و خانواده اش در حال لذت بردن از تعطیلاتی خوشایند در قایقشان در جزیره آمالفیتانا در ایتالیا بودند که توسط چند مامور پلیس شگفت زده شدند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد لحظه ای ناخوشایند را تجربه کرد چرا که پلیس ایتالیا در مورد بچه هایش به او تذکر داد. در حقیقت پلیس ایتالیا به بکام تذکر داد که کروز 16 ساله و هارپر 10 ساله، فرزندان دیوید حق استفاده از جت اسکی را ندارند چرا که بر اساس قوانین در ایتالیا، فقط افراد بالای 18 سال می توانند جت اسکی سوار شوند. 

در حالی که دو فرزند بکام فقط پنج دقیقه بود که استفاده از جت اسکی را آغاز کرده بودند، پلیس به آنها تذکر داد تا آنها را کنار بگذارند. بکام در این لحظات در حال آفتاب گرفتن بود که پلیس به سمت قایقش آمد و او خیلی سریع از قایق خارج شد تا بفهمد که چه اتفاقی رخ داده است.

البته فرزندان بکام جلیقه نجات به تن داشتند که از نظر ماموران پلیس کافی نبود. بدین ترتیب بکام تصمیم گرفت کروز و هارپر را صدا بزند تا به قایق بردارند و قید استفاده از جت اسکی را بزنند. بکام بیش از 45 دقیقه با ماموران پلیس صحبت می کرد که البته صحبت ها کاملا صمیمی و دوستانه بود.

4125