المپیک 2020 توکیو/ فرزام: چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

المپیک 2020 توکیو/ فرزام: چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نقطه ضعف ما این است که در ۶ سال گذشته در مسابقات جهانی شرکت نکرده‌ایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، افشین فرزام درباره نتیجه نازنین ملایی در المپیک توکیو و صعود به نیمه نهایی (A/B)، عنوان کرد: آنچه مربوط به برگزاری مسابقات است، خوب است اما شرایط پیست که تجربه آن را در کسب سهمیه المپیک داشتیم مواج است که ما از این جهت مشکلی نداشتیم و کارمان را راحت انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ ادامه داد: برای اینکه انتظارات بالا نرود و هم اینکه پله پله کار را جلو ببریم، هدفگذاری این بود در این بازی‌ها به فینال C راه پیدا کنیم که در این صورت می‌توانستیم ۷-۸ پله جایگاه ایران را ارتقا دهیم.

فرزام ادامه داد: یکی از نقاط ضعف کاری ما این است که ۶ سال نه در مسابقات جهانی و نه کاپ‌های جهانی شرکت نداشتیم و تقریبا چشم بسته راهی المپیک شدیم. برای اینکه بتوانیم به نتایج خوب برسیم باید بدانیم حریفان‌مان به چه صورت مسابقه می‌دهند و عملکرد آنها در هر ۵۰۰ متر چگونه است.

فرزام با اشاره به آنالیز حریفان بعد از رسیدن به توکیو خاطرنشان کرد: در یکی دو روز اول که آمدیم بچه‌ها را آنالیز کردیم و خدا را شکر می‌کنم تا اینجا جواب داد. برای حضور در المپیک ریسک بزرگی کردیم و ۲-۳ هفته مانده به المپیک شرایط تمرینی ملایی را کاملا متفاوت کردم و با تکنیک و تاکتیک متفاوت کار را جلو بردیم که تا اینجا جواب داده است.

وی یادآور شد: مسابقه ما روز پنجشنبه برگزار می‌شود و ۳ روز برای ریکاوری زمان داریم. بهترین های دنیا در گروه ملایی بودند و بدانید کارمان در ادامه سخت‌تر خواهد شد. هر ورزشکاری که بالا آمده عنوان دار جهان و المپیک است. کشورهای خوبی مانند سوئد، بلاروس، کرواسی از دور رقابت‌ها خارج شده‌اند. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

6641