ندود: کریستیانو رونالدو فصل بعد نیز در یوونتوس توپ خواهد زد

ندود: کریستیانو رونالدو فصل بعد نیز در یوونتوس توپ خواهد زد

پایگاه خبری فوتبالی - پاول ندود نائب رئیس باشگاه یوونتوس مدعی است که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فصل بعد را در آلیانز استادیوم توپ خواهد زد و همچنین در ادامه افزود که برای تمدید کردن قرارداد پائولو دیبالا هنوز وقت بسیاری است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بیانکونری در اولین دیدار تدارکاتی خود در پیش فصل به مصاف چزنا رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. اگرچه خیلی از ستاره‌های یوونتوس در این دیدار بازی نکردند. دیبالا بازی را از کنار زمین مشاهده کرد، چون به دلیل مصدومیت عضلانی فعلا از شرایط بازی کردن به دور است. گفته می‌شود که قرار است در چند روز آینده مدیر برنامه‌های این ستاره آرژانتینی با سران یوونتوس دیدار کند. قرارداد دیبالا در ژوئن سال 2022 به پایان می‌رسد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ندود در این باره به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "چروبینی مدیر باشگاه با ایجنت دیبالا در تماس است و او در هفته آینده به تورین خواهد آمد. از نظر زمانی بسیار جلو هستیم و از این بابت مشکلی نداریم."

ستاره سابق اهل چک بانوی پیر همچنین درباره آینده کریستیانو رونالدو نیز گفت: "رونالدو روز دو شنبه به تمرینات باز خواهد گشت و او سال آینده نیز در این باشگاه خواهد ماند."

4416