فکری و دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن دیگر

فکری و دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان کنار گذاشته شدن سه بازیکن دیگر تیمش را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از دیدار برابر ذوب آهن بود که نائیج پور، نیما انتظاری و میثم تهیدست به دلیل کم کاری مقابل حریف از اردوی تیم نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته شدند و حالا خبری که دیروز در رسانه های مختلف منتشر شد و محتوای آن کنار گذاشته شدن سه بازیکن دیگر بود، توسط محمود فکری در کنفرانس خبری تایید شد.
مقتدایی، طهماسبی و ایزدی سه بازیکن دیگر نفت مسجد سلیمان هستند که به دلیل حضور نداشتن در فهرست 18 نفره و ناراحت شدن بابت این موضوع از اردوی تیم اخراج شده اند.
فکری در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر در رابطه با این موضوع گفت:« چند بازیکن را بعد از بازی با ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. دو سه بازیکن دیگر هم بعدازاینکه دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت بودند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، ولی 20 بازیکنی که در بازی با استقلال با ما بودند، فردا هم هستند و با تلاش این بازیکنان پرقدرت ظاهر می‌شویم.»
نکته جالب توجه در مورد طهماسبی اینکه در طول فصل هیچ وقت این بازیکن مهره ثابت تیم نبوده و همیشه به عنوان بازیکن ذخیره برای تیمش به میدان رفته و بازی کرده است و باید دید آیا این سه بازیکن در آینده صحبت‌های محمود فکری سرمربی تیم را تایید خواهند کرد یا دلیل اخراج خود را موضوعات دیگری عنوان خواهند کرد.

1470