عکس؛ رونمایی از لباس ویژه بارسلونا برای لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ رونمایی از لباس ویژه بارسلونا برای لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها از لباس های تیم های مختلف اروپایی برای فصل آینده رونمایی می شود و به تازگی چند تصویر از یک لباس ویژه و اختصاصی بارسلونا که گفته می شود لباس مخصوص این تیم برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا است، منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، از لباس اول و دوم بارسلونا برای فصل آینده رونمایی شده است و اکنون فقط رونمایی از کیت سوم این باشگاه برای فصل جدید باقی مانده است که این کیت هم گفته شده که در تاریخ 9 سپتامبر رونمایی خواهد شد.

اما در این میان اکنون چند تصویر منتشر شده است که گفته می شود این تصاویر مربوط به کیت ویژه و اختصاصی تر بارسلوناست که آبی و اناری پوشان قرار است آن را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر تن کنند.

بارسلونا در فصل گذشته هم برای بازی های بزرگ مثل ال کلاسیکو و جدال با اتلتیکو مادرید یک لباس ویژه و اختصاصی داشت که البته تبدیل به لباسی نحس و بد یمن شد چرا که بارسلونا با آن لباس ال کلاسیکو را باخت و مقابل اتلتیکو مادرید هم به تساوی رسید.

اکنون از این کیت ویژه که قرار است در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده آبی و اناری پوشان قرار بگیرد، بدین ترتیب رونمایی شده است.

1470