اختلاف نظر 30 میلیونی رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر واران

اختلاف نظر 30 میلیونی رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر واران

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها حرف و حدیث ها درباره انتقال رافائل واران به منچستریونایتد بسیار زیاد شده است به طوری که اکثر رسانه ها این قضیه را تایید کرده اند که مدافع فرانسوی رئال مادرید در یک قدمی پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد و تنها جزئیاتی اندک تا نهایی شدن این انتقال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می رسد که همین جزئیات اندک یک مقدار کار انتقال را دشوار و پیچیده کرده است چرا که از نظر مالی، هنوز توافقی برای این انتقال میان رئال مادرید و منچستر یونایتد صورت نپذیرفته است و اختلاف نظر این دو باشگاه بر سر رقمی که مد نظر دارند، زیاد به نظر می رسد.

به گفته موندو دپورتیوو منچستر یونایتد حاضر نیست بیشتر از 40 یا 45 میلیون یورو برای واران پرداخت کند، در حالی که رئال مادرید قصد دارد نزدیک به 70 میلیون یورو از فروش این بازیکن دریافت کند. 

بدین ترتیب نتیجه می گیریم که رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال رافائل واران چیزی حدود 30 میلیون یورو اختلاف نظر دارند و باید دید که در روز های آینده این قضیه به چه شکل حل خواهد شد چرا که جو حاکم در رسانه ها بدین شکل است که واران فصل آینده را در رئال مادرید توپ نخواهد زد.

1470