عکس؛ گرت بیل و تمرینات بدنسازی با نظارت مستقیم آنتونیو پینتوس

عکس؛ گرت بیل و تمرینات بدنسازی با نظارت مستقیم آنتونیو پینتوس

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل دوباره به رئال مادرید بازگشته است و به طور رسمی دوباره پس از یک سال به تمرینات رئال مادرید اضافه شده است تا بدین ترتیب مشخص شود که این بازیکن فصل آینده را هم در رئال مادرید توپ خواهد زد و کارلو آنچلوتی قرار است که روی او حساب باز کند.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که گرت بیل در دوران حضورش در رئال مادرید داشته است، مصدومیت های بیش از حد و حساب و خارج از کنترلی است که او تجربه کرده است به طوری که گرت بیل در رئال مادرید در مقاطع حساس فصل و بازی های بسیار مهمی به خاطر مصدومیت غایب بود.

البته هواداران رئال مادرید چند خاطره خوش و مهم هم از گرت بیل در ذهن دارند مثل گلزنی در فینال های لیگ قهرمانان اروپای 2014 و 2018 و همچنین گل معروفش در فینال کوپا دل ری 2014 و اکنون هواداران رئال مادرید از او انتظار دارند که دوباره آن خاطرات خوش را تکرار کند.

آنتونیو پینتوس که به تازگی دوباره بدنساز اصلی رئال مادرید شده است، با نظارت مستقیم خود تمرینات بدنسازی گرت بیل را پیگیری می کند تا این بازیکن را آماده کرده و از نظر بدنی گرت بیل را به سطحی برساند که به راحتی مصدوم نشود. پینتوس که یک بدنساز سخت‌گیر است پس از فصل افتضاحی که رئال مادرید از لحاظ مصدومیت ها داشت، دوباره از اینتر به رئال مادرید برگردانده شد.

1470