نویدکیا: مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد/ در بازی فردا آروزهای یکی از دو تیم بر باد می‌رود

نویدکیا: مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد/ در بازی فردا آروزهای یکی از دو تیم بر باد می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار پیچیده‌‌ای برابر ذوب‌آهن داریم و هر دو تیم به امتیاز نیاز دارند، در بازی فردا آروزهای یک تیم بر باد می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دربی‌های ایران همیشه سپاهان و ذوب‌آهن بوده است و همیشه جذاب بوده و هواداران لذت می‌برند و امیدوارم فردا هم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: فردا بازی مهمی است و ما برای صدر می‌جنگیم و ذوب‌آهن برای بهبود شرایطش بازی می‌کند و رقابت سنگینی است. ذوب‌آهن نه از نظر شخصیتی و از نه از نظر فوتبالی در این جایگاه نباید باشد. ذوب‌آهن فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کند و متاسفانه نتیجه لازم را نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن می‌تواند فردا مشکل‌ساز باشد و مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و به همین دلیل بازی پیچیده‌ای بوده و ممکن است سبب شود یکی از دو تیم آرزوهایش را از دست دهد و باید هر دو تیم باهوش و منطقی بازی کنند و امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند.

نویدکیا تصریح کرد: همه بازیکنان حضور دارند و مشکل خاصی نیست و برای بار آخر به هواداران تکرار می‌کنم، قطعاً می‌خواهم نیم ساعت قبل از بازی اتوبوس را حرکت بدهم و امیدوارم رعایت کنند و اگر اتفاقی رخ دهد مقصر هواداران هستند.

وی خاطرنشان کرد: چون بازی مهم است 30 دقیقه قبل از بازی می‌خواهیم در استادیوم باشیم و هواداران فردا اگر واقعاً سپاهانی‌ها هستند رعایت کنند و جلوی اتوبوس نیایند تا به موقع ورزشگاه برسیم. 

۴۱۵۴