بازیساز دورتموند، هدف جدید میلان در بازار نقل و انتقالات

بازیساز دورتموند، هدف جدید میلان در بازار نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه شکار روسونری برای جذب یک هافبک هجومی جدید همچنان ادامه دارد و تا به اینجای کار لیست میلان برای این ناحیه شامل نیکولا ولاشیچ، یوسیپ ایلیچیچ، خامس رودریگز و نام های مطرح دیگر در رسانه ها می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منابع ایتالیایی (میلان لایو)، حالا یک نام جدید به لیست خرید میلان اضافه شده است و آن یولیان برانت، بازیساز باشگاه بروسیا دورتموند می باشد. این بازیکن علاوه بر بازی در پست هافبک هجومی، توانایی بازی در هر دو بال کناری (وینگر) را هم دارد.

برانت 25 ساله شخصا از سوی ریکی ماسارا، مدیر ورزشی میلان تحسین می شود و مدتی است که این بازیکن را دنبال می کند. برانت در فصل گذشته در ۳۶ بازی برای دورتموندی ها به میدان رفت و ۴ گل و ۲ پاس گل نیز ثبت کرد. بر اساس گزارشات رسانه ها، قیمت این بازیکن 25 میلیون یورو ارزش گذاری شده است و دورتموند نیز تمایل به فروش او دارد؛ با این حال به نظر نمی رسد باشگاه آلمانی با فرمول قرضی مورد نظر میلان موافق باشد.

مائوریتسیو ساری، سرمربی لاتزیو نیز وضعیت یولیان برانت را پیگیری می کند و آماده است تا پس از فروش خوآکین کورئا، در یک انتقال مهم و تعیین کننده این بازیکن آلمانی را به شهر رم بیاورد.

9404