راه مبارزه اینتر با مشکلات مالی؛ کاهش دستمزدها

راه مبارزه اینتر با مشکلات مالی؛ کاهش دستمزدها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران اینتر می خواهند هزینه های این تیم را بین 15 تا 20 درصد کاهش دهند اما این قضیه ممکن است آن طور هم که به نظر می رسد دشوار نباشد.

به گزارش فوتبالی و به گزارش رسانه فوتبال ایتالیا، بعد از بررسی شرایط مالی اخیر باشگاه اینتر ایتالیا در می یابیم که برندگان اسکودتوی فصل گذشته قصد دارند حساب های مالی خود را متعادل کنند. بخش عمده ای از مشكلاتی كه الساندرو آنتونلو و همكار او پپه ماروتا به عنوان دو تن از مدیران نراتزوری بارها به آن اشاره كرده اند، هزینه های مربوط به دستمزدهای سنگین است.

در بین بازیکنان فعلی اینتر، روملو لوکاکو و کریستین اریکسن با حقوق 7.5 میلیون یورو در هر فصل، بیشترین درآمد را دارند و پس از آن ها الکسیس سانچز با 7 میلیون یورو، آرتورو ویدال با 6.5 میلیون یورو، هاکان چالهان اوغلو و ایوان پریشیچ با 5 میلیون یورو در رده های بعدی لیست پردرآمدترین های نراتزوری قرار دارند.

اینتری ها اشرف حکیمی را به قیمت 70 میلیون یورو به پاریسن ژرمن فروختند و با این فروش از حقوق سالیانه 5 میلیون یورویی حکیمی خلاص شدند. افعی ها همچنین بعد از فروش هایی که قبلا انجام داده اند و از جمله آن ها فروش آنتونیو کاندروا (با حقوق 3 میلیون یورو)، اشلی یانگ (با حقوق 3 میلیون یورو)، ماتئو پولیتانو (با حقوق 1.6 میلیون یورو)، دالبرت (با حقوق 1.2 میلیون یورو)، دانیله پادلی (با حقوق 0.5 میلیون یورو)، سباستینو اسپوزیتو (با حقوق 0.1 میلیون یورو) و زینیو ونهوشدن (با حقوق 0.1 میلیون یورو) بوده است، موفق شده اند از این طریق نیز 24 میلیون یورو از صورتحساب هزینه های خود بکاهند. همچنین راجا ناینگولان (با حقوق 4.5 میلیون یورو) و والنتینو لازارو (با حقوق 1.5 میلیون یورو) به ترتیب در حال مذاکره برای انتقال به کالیاری و بنفیکا هستند و در صورت نهایی شدن این انتقال ها، بار پرداخت حقوق های این دو نفر نیز از روی دوش مدیران اینتر برداشته خواهد شد.

ویدال نیز در لیست فروش باشگاه قرار دارد اما گزارش شده که او می تواند با رضایت متقابل، قرارداد خود را فسخ کند که اگر این اتفاق رخ دهد، اینتر می تواند 6.5 میلیون یوروی دیگر هم پس انداز کند.

9404