پیش‌بازی سپاهان – ذوب آهن/ حساس‌ترین دربی تاریخ اصفهان

پیش‌بازی سپاهان – ذوب آهن/ حساس‌ترین دربی تاریخ اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- دربی اصفهان در حساس‌ترین حالت ممکن برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و ذوب آهن در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم به نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی فکر نمی‌کنند.

سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را ببرد چون اگر مقابل ذوب آهن امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس بتواند تراکتور را شکست دهد، قهرمانی به تیم یحیی گل‌محمدی خواهد رسید.

آنطرف میدان، ذوب آهن برای آنکه شانس ماندنش در لیگ را افزایش دهد باید برنده دربی اصفهان شود چون توقف تیم مجتبی حسینی اگر با پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم همراه شود، آنوقت ممکن است نتایج هفته‌های پایانی لیگ طوری رقم بخورد که ذوب آهن به لیگ یک سقوط کند و به همین دلیل آنها هم به دنبال پیروزی در میدان هستند.

نکته: طی روزهای گذشته این شایعه در فضای مجازی مطرح شده که ذوب آهن حاضر است خودش را فدا کند تا سپاهان در کورس قهرمانی باقی بماند منتهی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گوی امروزش با خبرنگار فوتبالی این شایعه را شدیدا تکذیب و اعلام کرد که برای پیروزی تیمش در دربی اصفهان پاداش ویژه‌ای تعیین کرده است و فوتبال حرفه ای دیگر این مسایل را نمی شناسد مخصوصا اینکه خطر سقوط همچنان ذوب آهن را تهدید می کند. 

نتیجه هفته گذشته: سپاهان با نتیجه 0-1 پدیده را شکست داد و ذوب آهن 1-2 به نساجی باخت.

وضعیت در جدول: سپاهان 59 امتیازی تیم دوم جدول است و ذوب آهن با 26 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

یکشنبه 3 مرداد 1400

سپاهان – ذوب آهن ساعت 21.15

تیم داوری: موعود بنیادی فرد – فرهاد مروجی – مهدی عالیقدر – شاهین یزدانی

1984