انتقال پدیده اتریشی به بارسلونا چگونه نهایی شد؟

انتقال پدیده اتریشی به بارسلونا چگونه نهایی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوسف دمیر که فقط 18 سال سن دارد با اصرار شخصی خودش راه نیوکمپ شد چرا که به صراحت به مدیران راپید وین گفت:" فقط می خواهم برای بارسلونا بازی کنم." و بالاخره به هدفش رسید و انتقالش در همین تابستان نهایی شد.

به گزارش فوتبالی، دمیر که چهارشنبه گذشته اولین بازی خود را در پیراهن بارسلونا داشت می دانست که تیم کاتالان دچار مشکلات مالی شدیدی است اما با اصرار شدیدش توانست مدیران تیم اتریشی را راضی کند تا او را بفروشند.

بارسلونا از سپتامبر 2020 شرایط یوسف دمیر را دنبال می کرد. این هافبک 17 ساله با گلها، پاس گلهایش و پای چپ خاصش در راپید وین نگاه ها را به سمت خودش جلب کرده بود. مدیران بارسلونا چند سفر به اتریش داشتند تا او را از نزدیک ببینند هر چند که به خاطر کرونا اکثر تماس ها به صورت تصویری و انلاین بود. دمیر بازیکن متفاوتی است که تکنیک بالایی دارد، با توپ خیلی خوب کار می کند و درون و بیرون زمین شخصیت خاصی دارد. 

دمیر از دورتموند، ردبول سالزبورگ و اینتر نیز پیشنهاد داشت اما فقط می خواست به بارسلونا ملحق شود و به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کرد. یوسف  که به تازگی 18 ساله شده در این فصل در بارسلونای بی حضور خواهد داشت اما اگر کومان به او فرصت بدهد از فرصتش استفاده خواهد کرد و می تواند  به ستاره جدید فوتبال اتریش تبدیل شود.

4125