تنها مقصد احتمالی گریزمان در صورت ترک بارسلونا مشخص شد

تنها مقصد احتمالی گریزمان در صورت ترک بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - نه منچسترسیتی و نه تاتنهام. تنها مقصد احتمالی گریزمان در صورت ترک بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی، اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که مهاجم فرانسوی به بارسلونا اعلام کرده است که فقط در صورت حضور در اتلتیکو راضی به جدایی خواهد شد. بارسا به علت مشکلات مالی مجبور است که برخی بازیکنان پردرآمد خود را به فروش برساند که آنها امیدوارند با جدایی گریزمان از پرداخت دستمزد نجومی وی معاف شوند.

مذاکرات میان بارسلونا و اتلتیکو سخت و طولانی خواهد بود. در حقیقت گزینه معاوضه سائول و گریزمان منتفی شده است و از سویی بارسا می داند که آنتوان به جز اتلتیکو هیچ گزینه دیگری ندارد و این به ضرر بارسلوناست چرا که باید در مذاکرات با تیم مادریدی دست پایین تر را داشته باشند.

سیمئونه مربی آرژانتینی از بازگشت گریزمان استقبال می کند چرا که به خوبی به توانایی های مهاجم فرانسوی واقف است اما مدیران اتلتیکو فعلا چراغ خاموش حرکت می کنند چرا که می خواهند حداکثر تخفیف ممکن را بگیرند و آنتوان را با کمترین قیمت ممکن برگردانند.

بارسلونا با باشگاه های مختلفی برای فروش گریزمان صحبت کرده اما نکته این جاست که این بازیکن به جز اتلتیکو به تیم دیگری رضایت نمی دهد.

4125