شکایت خطیر و روانخواه و مالک بادران از مدیرعامل ملوان به دادسرا و کمیته اخلاق

شکایت خطیر و روانخواه  و مالک بادران از مدیرعامل ملوان به دادسرا و کمیته اخلاق

پایگاه خبری فوتبالی- ادعاهای عجیب مدیرعامل باشگاه ملوان در برنامه فوتبال یک شبکه ورزش باعث شکایت مالک باشگاه بادران، معاون اسبق باشگاه استقلال و سرمربی تیم بادران از پژمان نوری شده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز بعد از بازی جنجالی ملوان و بادران، پژمان نوری صحبتهایی را علیه علی خطیر معاون اسبق باشگاه استقلال و دوست نزدیک امید روانخواه سرمربی بادران مطرح کرد و حضور خطیر در هتل محل اقامت تیم داوری بازی ملوان و بادران را مشکوک دانست. صحبتهایی که واکنش روانخواه را در پی داشت و او اعلام کرد از پژمان نوری به خاطر این صحبتها شکایت خواهد کرد. البته در همان برنامه رسول فروغی کارشناس داوری برنامه فوتبال یک اعلام کرده بود که رضا کرمانشاهی به ویلای شخصی‌اش در انزلی رفته و اصلا در هتل حضور نداشته است که بخواهد با کسی دیدار کند.

امروز هم خبرگزاری ایلنا اعلام کرد که محل اقامت خطیر در انزلی هیچ ارتباطی به داوران بازی ملوان و بادران نداشته و خطیر به خاطر ادعای پژمان نوری، از مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی به کمیته اخلاق و دادگاه فرهنگ و رسانه به دلیل تهمت و نشر اکاذیب شکایت کرده است. گویا امیدرضا روانخواه هم از پژمان نوری به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است و مالک بادران هم چنین کاری را انجام داده است. حالا باید نتیجه این شکایت‌ها چه خواهد شد. انتشار تصویر حضور خطیر در یکی از دو هتل انزلی هم باعث دردسر برای مدیران هتل مذکور هم شده است.

1984