واکنش سرمربی منچستریونایتد به تمدید قراردادش؛ اوله فعلا ماندنی است

واکنش سرمربی منچستریونایتد به تمدید قراردادش؛ اوله فعلا ماندنی است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد قراردادش را با این تیم تا سال 2024 تمدید کرد که البته این قرارداد قابلیت تمدید اختیاری برای یک سال بیشتر را هم دارد.

به گزارش فوتبالی، اد وودوارد نایب رئیس اجرایی منچستریونایتد در این باره گفت:" وله و کادر فنی اش بی وقفه تلاش کردند تا بنیان ها را برای یک موفقیت بلندمدت درون زمین جای گذاری کنند. نتیجه این در دو فصل اخیر به شکل قابل توجهی مشهود بود و همه به جلو نگاه می کنیم تا ببینیم که این تیم هیجان انگیز می تواند در سالهای آینده پیشرفت کند. اتفاقی که به شکل ویژه ای خوشایند است مربوط به نحوه پیشرفت ما با گروهی از بازیکنان جوان و محصولات رشدیافته در آکادمی است که فوتبالی هجومی را به رسم سنت همیشگی منچستریونایتد ارائه می دهند. ما تحت رهبری اوله مطمئن تر از همیشه هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم."

سولشر هم در این باره صحبت کرد:" همه می دانند که چه حسی به این باشگاه دارم و خوشحالم که این قرارداد جدید را امضا کردم. این لحظه برای منچستریونایتد انگیزه است. تیمی را ساختیم که ترکیب خوبی از جوان ها و باتجربه ها را دارد و تشنه موفقیت است.  یک تیم فنی فوق العاده اطراف من وجود دارد و همه آماده هستیم تا در مسیرمان گام بعدی را برداریم. منچستریونایتد می خواهد بزرگترین و بهترین جامها را ببرد و ما همه برایش تلاش می کنیم. درون و بیرون زمین بهتر شده ایم و در فصل های آینده به این روند ادامه خواهیم داد. برای حضور مقابل اولدترافورد مملو از جمعیت و شروع فصل بعد هیجان زده ام."

4125