فریدونی: برای برد دربی پاداش در نظر گرفتیم/ با آمدن حسینی انتظار بیشتری داشتیم

فریدونی: برای برد دربی پاداش در نظر گرفتیم/  با آمدن حسینی انتظار بیشتری داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شایعه قطع همکاری با سرمربی تیمش را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه دربی اصفهان این شایعه مطرح شده که مدیران ذوب آهن از عملکرد مجتبی حسینی رضایت ندارند و بعد از باخت خانگی تیمشان به نساجی به دنبال کنار گذاشتن او و استفاده از مربی دیگری هستند.

این خبر البته به شکل دیگری هم مطرح شده است و بر اساس آن، مدیران ذوب آهن به حسینی اولتیماتوم داده‌اند و در پایان فصل با او قطع همکاری خواهند کرد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب آهن در گفت و گو با فوتبالی این شایعات را رد کرده است: الان دیگر وقت اولتیماتوم نیست و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل هیچ آدم عاقلی به این حرفها توجه نمی‌کند.

او در خصوص نتایج ضعیف تیمش در لیگ بیستم اظهار داشت: مهمترین عامل در رقم خوردن نتایج اخیر، استرس است. در بازی با نساجی موقعیتهای زیادی داشتیم اما استرس مانع گلزنی بازیکنان شد. نقطه ضعف ذوب آهن گلزنی است و مدافعان ما بیشتر از مهاجمان گل زده اند.

از مدیرعامل ذوب آهن درباره این موضوع پرسیدیم که هواداران ذوب آهن امیدوار بودند با حضور حسینی شرایط تیمشان عوض شود و آنها دغدغه سقوط نداشته باشند اما ذوب آهن اصلا شرایط مطمئنی در جدول ندارد. پاسخ فریدونی را بخوانید: رحمان رضایی در نیم فصل اول 11 امتیاز گرفته بود و حسینی در نیم فصل دوم 15 امتیاز کسب کرده که این پیشرفت محسوب می‌شود اما قبول دارم نتایج آنطور که باید رقم نخورد و انتظار بیشتری داشتیم.

فریدونی درباره اینکه دربی اصفهان در شرایط بسیار حساسی برگزار خواهد شد و شایعاتی که درباره این بازی مطرح شده، بیان کرد: این بحث ها در مورد سپاهان و ذوب آهن موضوعیت ندارد زیرا هر دو باشگاه ساختار جداگانه دارند. همانقدر که ذوب آهن تحت فشار قرار دارد، سپاهان هم تحت فشار است. ما برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنیم و آنها برای قهرمانی اما امیدوارم بازی خوبی شود.

مدیرعامل ذوب آهن بر اینکه ثابت کند شایعات درباره بازی فردا صحت ندارد از در نظر گرفتن پاداش ویژه برای تیمش در دربی اصفهان خبر داده است:  برای تمام بردها پاداش می‌دهیم و برای بازی فردا هم حتما یک پاداش ویژه در نظر داریم که قبل از بازی در رختکن به بازیکنان اعلام خواهیم کرد.

سوال آخر ما از فریدونی درباره کسر قرارداد از قرارداد بازیکنان در صورت سقوط این تیم به لیگ یک است: قراردادهای ما حرفه‌ای نیست و در قراردادهای ما یک رقمی قید می شود که باشگاه باید بدون در نظر گرفتن رتبه تیم در پایان فصل، آن را به بازیکن پرداخت کند. در اروپا و لیگ‌های حرفه ای تمام این نکات اجرا می شود و اینطور نیست که تیم سقوط کند و بازیکن تمام دستمزدش را بگیرد و راهی تیم دیگری شود. در قراردادهای بازیکنان ما چنین چیزی گنجانده نشده است. باشگاه‌ها باید به این نتیجه برسند که این نکات را در قرارداد بازیکن‌ها اعمال کنند.

9697