ستاره جدید منچستریونایتد: رونالدو بیشترین تاثیر را روی سبک بازی من داشته

ستاره جدید منچستریونایتد: رونالدو بیشترین تاثیر را روی سبک بازی من داشته

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو ستاره انگلیسی منچستریونایتد فاش کرد که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس الگو او بوده و بیشترین تاثیر را روی سبک و استایل بازی‌اش داشته است.

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از مدت‌ها مذاکره و انتظار، جیدون سانچو با قراردادی پنج ساله و به ارزش هفتاد و سه میلیون پوند از بروسیا دورتموند به منچستریونایتد پیوست. 

به نقل از سایت گل، سانچو در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به شیاطین سرخ به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "رونالدینیو و وین رونی اسطوره و الگو من در فوتبال بودند. حس می‌کنم که تمامی بازیکنان با یک دیگر متفاوت هستند و من نیز رفتار متفاوتی با دیگران دارم. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین ستارگان تاریخ منچستریونایتد بوده و کاری که در طول دوران فوتبالی‌اش انجام داده، غیر قابل انکار کردن است. کریستیانو نقش بزرگی در استایل بازی کردن من داشت. او فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و سپس به منچستریونایتد پیوست. دیدن این همه اسطوره و بازیکن با کیفیت در یک باشگاه، بسیار لذت بخش بود."

او در ادامه افزود: "زمانی که کودک بودم، عادت به دیدن بازی کردن بچه‌های بزرگ داشتم و پس از آن، من نیز به آن‌ها ملحق شدم و از همان لحظه بود که عشق من به فوتبال آغاز شد. در زمان مدرسه هم فقط به فوتبال فکر می‌کردم."

4416