رسمی: پوچتینو قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد

رسمی: پوچتینو قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن قراردادش را تا سال 2023 با این باشگاه فرانسوی تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه توماس توخل از هدایت پی اس جی برکنار شد و سرمربی سابق تاتنهام جانشین او در پارک دو پرنس شد. قرارداد قبلی پوچتینو تا سال 2022 اعتبار داشت و حالا او و اعضای کادرفنی، یک سال دیگر در فرانسه هستند. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو پس از امضای قراردادش به وبسایت رسمی پاری سن ژرمن گفت: "واقعا برای خودم و دیگر اعضای کادرفنی خیلی خوشحالم. برای مهم است که اعتماد سران باشگاه به خودمان را حس کنیم تا بتوانیم با بیشترین قدرت تلاش کنیم. مطمئن هستم هواداران نیز خوشحال خواهند شد. به همین دلیل است که ما تلاش خود را برای رسیدن به اهدافمان می‌کنیم. بیست سال پیش من کاپیتان پاری سن ژرمن بودم و امروز سرمربی این باشگاه هستم. این رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد."

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی، نظر خود را درباره آینده باشگاه زیر نظر پوچتینو اعلام کرد. او در این باره گفت: "خوشحالیم که پوچتینو تعهد خود را بار دیگر به خانواده پاری سن ژرمن اثبات کرد. همچنین او بیست سال پیش کاپیتان بود و با ارزش‌ها، جاه طلبی و دید باشگاه نسبت به آینده کاملا آشناست."

4416