ادعای مارکا: امباپه پاسخ نهایی‌اش را به پوچتینو داد

ادعای مارکا: امباپه پاسخ نهایی‌اش را به پوچتینو داد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به مائوریسیو پوچتینو و سران باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، این ستاره بیست و دوساله به تازگی از تعطیلات تابستانی بازگشت و امروز با پوچتینو، راموس و تیم پزشکی باشگاه دیدار کرد. 

رسانه مارکا مدعی است که امباپه در دیدار با سرمربی آرژانتینی اعلام کرده که نظرش را نسبت به خروج از باشگاه تغییر نداده و هنوز قصد ترک پاری سن ژرمن را دارد. همچنین او یک قضیه مهم را روشن کرد و آن این است که به هیچ وجه روی باشگاه پاری سن ژرمن فشاری بابت فروشش نخواهد گذاشت، اما هیچ نقشه‌ای برای ماندن در این باشگاه پس از تابستان سال 2022 ندارد. 

با توجه به این که مالکان قطری باشگاه فرانسوی از نظر مالی به امباپه همه چیز دادند، اما او تصمیم دارد که به یک باشگاه بزرگ اروپایی بپیوندد تا به رویای دیرینه‌اش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است برسد. 

رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت او را زیر نظر گرفته‌اند و خیلی وقت است که منتظر یک فرصت مناسب برای مذاکره کردن با او هستند. دقیقا همان کاری را که با داوید آلابا انجام دادند. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی با ناصر الخلیفی رابطه حسنه‌ای دارد و نمی‌خواهد این رابطه از دست برود.

4416