گل‌های زود هنگام خوش یمن بازیکن کم نام و نشان استقلال

گل‌های زود هنگام خوش یمن بازیکن کم نام و نشان استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک راست آبی پوشان هرگاه در این فصل برای تیمش گلزنی کرده، آنها پیروز شده‌اند تا گل‌های او برای آبی پوشان خوش یمن باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، اولین باری که نام سبحان خاقانی در فوتبال ایران به گوش رسید، هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر بود و جایی که محمود فکری در ۱۵ دقیقه پایانی بازی تیمش مقابل پیکان تصمیم گرفت این بازیکن گمنام را به جای احمد موسوی به زمین بفرستد. فکری درست دو هفته بعد و در هفته ششم و دیدار تیمش مقابل پدیده در مشهد تصمیم عجیبی گرفت و این بازیکن گمنام را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد که این تصمیم جای تعجب داشت.

خاقانی که به خاطر قرار داشتن نامش در ترکیب ثابت استقلال باعث تعجب شده بود، خیلی سریع و با گلی زودهنگام پاسخ سئوال ها را داد و توانست در دقیقه ۱۲ تیم فکری را برابر پدیده در مشهد پیش بیندازد. در ادامه بازی هم محمد دانشگر گل دیگری به ثمر رساند تا آبی پوشان با نتیجه ۲ بر صفر در آن بازی پیروز شوند.

خاقانی در بازی بعدی و مقابل ذوب آهن هم در ترکیب ثابت قرار گرفت و پس از آن فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد؛ تا در نیم فصل دوم یک بار دیگر از دیدار با پیکان به کار گرفته شد و مقابل ذوب آهن در ترکیب ثابت قرار گرفت و برای اولین (و تا امروز آخرین) بار، در تمام طول ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

مجیدی در دو دیدار اخیر تیمش در لیگ برتر مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان هم از این بازیکن جوان در ترکیب ثابت استفاده کرد و خاقانی مقابل نفت مسجد سلیمان هم در دقیقه ۶ گلزنی کرد تا آبی پوشان با همان یک گل پیروز شوند؛ که این نخستین گل وی در ورزشگاه آزادی بود.

خاقانی که کلاً در ۹ بازی به کار گرفته شده و در مجموع نیز تنها ۳۸۳ دقیقه بازی کرده، ۲ بار موفق به گلزنی شده که این ۲ گل وجوه مشترکی با هم داشتند. از جمله اینکه هر دو گل با شوت از راه دور و زمینی به ثمر رسید، هر دو گل زود هنگام (دقایق ۶ و ۱۲) بود، در هر دو باری که او گل زنی کرده آبی پوشان پیروز و موفق به کلین شیت شده‌اند؛ تا گلهای وی به نوعی برای استقلالی‌ها خوش یمن باشد.

۴۱۵۴