مانه: فصل فوق العاده‌ای را در پیش رو خواهیم داشت

مانه: فصل فوق العاده‌ای را در پیش رو خواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره سنگالی باشگاه لیورپول ایمان دارد که فصل 2021-22 برای آن‌ها فصلی بسیار خوب خواهد بود و همچنین انتظار دارد که نام‌های جدید در ترکیب لیورپول ببیند. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته را قرمزها خیلی خوب آغاز کردند اما در ادامه راه به مشکلات زیادی همچون مصدومیت ویرجیل فن دایک ستاره هلندی، جو گومز و دیگر مدافعین وسط برخوردند تا کار آن‌ها برای دفاع کردن از عنوان قهرمانی بسیار سخت شود. البته شاگردان کلوپ در انتها موفق شدند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنند. 

به نقل از سایت گل، مانه که در فصل گذشته موفق به زدن شانزده گل شد، در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "احساس بهتری نسبت به قبل دارم. فکر کنم اولین بار از زمان پیوستنم به این باشگاه است که توانستم چهار هفته تعطیلی را تجربه کنم. فکر می‌کنم این تعطیلات کمک زیادی به من بکند. از همان روز اول می‌توانستم عطش پیروز شدن را در صورت بازیکنان مشاهده کنم. البته در زمان تعطیلات خیلی از بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند. باید بگویم که فصل بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم خاطرات بد فصل گذشته را از ذهن هواداران و خودمان پاک کنیم."

4416