کولاکوویچ: ایران تیمی است که می‌تواند بر همه تیم‌ها پیروز شود اما از همه تیم‌ها هم ببازد

کولاکوویچ: ایران تیمی است که می‌تواند بر همه تیم‌ها پیروز شود اما از همه تیم‌ها هم ببازد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به تحلیل بازی تیم سابقش پرداخت و گفت این تیم می‌تواند بر همه تیم‌ها پیروز شده و در عین حال تن به شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو با هدایت سرمربی سرشناس روس ولادیمیر آلکنو در یک گروه با لهستان، ایتالیا، کانادا، ژاپن و ونزوئلا قرار دارد.

تیم ایران، بازی‌های خود را در المپیک با رویارویی با تیم ملی لهستان آغاز می‌کند و هدف بسیار بلند پروازانه‌ای دارد که فدراسیون تعیین کرده است: کسب مدال.

ایگور کولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد تیم سابقش اظهار داشت: وقتی من آنها را هدایت می‌کردم، توانستیم تیم ملی لهستان را شکست دهیم، اگرچه در مسابقات بیشتری شکست خوردیم. لهستان، بخت نخست و مسلم پیروزی در بازی شنبه است، اما ایرانی‌ها بازی را رها نمی‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: وقتی هدایت ایران را بر عهده گرفتم، فکر نمی‌کردم آنها چنین جنگجویانی باشند. مدال المپیک برای آنها یک موفقیت عظیم است. ممکن است غیرقابل دستیابی باشد، اما قلب من با ایرانی‌ها در زمین، بازی خواهد کرد.

کولاکوویچ گفت: ایران تیمی است که می‌تواند بر همه تیم‌ها پیروز شود، اما از همه تیم‌ها هم ببازد. وضعیت آنها در مرحله یک چهارم نهایی از اهمیت اساسی برخوردار است. شاید سعید معروف دوباره بتواند روند یک مسابقه مهم را تغییر دهد.

۴۱۵۴