در پی درخواست پی اس جی؛ منچستر یونایتد قیمت پوگبا را کاهش داد

در پی درخواست پی اس جی؛ منچستر یونایتد قیمت پوگبا را کاهش داد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود باشگاه منچستر یونایتد جهت تسهیل روند فروش پل پوگبا، قیمت جدیدی را برای ستاره فرانسوی خود در نظر گرفته است که با توان مالی پاریسی ها که از مشتریان جدی پوگبا هستند، مناسب است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، با توجه به شرایط موجود بعید است که ماجرای تمدید قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس با این باشگاه پیش از آغاز رقابت های لیگ فصل آینده به سرانجام برسد.

 طبق گزارش رسانه‌ها، باشگاه منچستر یونایتد این اواخر پیچ و تاب جدیدی به داستان تمدید قرارداد پل پوگبا داده و این تصمیم را مجددا مورد ارزیابی قرار داده است. پوگبا 12 ماه پایانی قراداد خود در اولدترافورد را پشت سر می گذارد و تلاش ها برای توافق بر سر تمدید قرارداد این بازیکن هنوز به جایی نرسیده است.

 این وضعیت ناپایدار پوگبا، مشکلی جدی برای منچستر ایجاد کرده و شیاطین سرخ می توانند یا گزینه فروش وی در تابستان جاری را پیگیری کنند و یا اجازه دهند روند عادی ماجرا ادامه پیدا کند و این امید را حفظ کنند که تا قبل از این که قرارداد فعلی بازیکن در ماه ژانویه تمام شود و او بخواهد به صورت آزاد و با انتقالی رایگان به باشگاه های دیگر برود، قرارداد جدیدی را با هافبک فرانسوی خود امضا کنند. 

منچستر در سال 2016، مبلغی حدود 86 میلیون پوند برای جذب پوگبا از تیم یوونتوس ایتالیا پرداخت کرد و ترجیح می دهد حداقل بخشی از این رقم را پس بگیرد. این بدان معنی است که احتمال جدایی این بازیکن در پنجره کنونی نقل و انتقالات تابستانی، به طور فزاینده ای وجود دارد.

به اعتقاد بسیاری از رسانه ها، باشگاه یوونتوس به بازگشت بازیکن سابق خود علاقمند است اما گزارش ها حاکی از آن است که تیم پاریسن ژرمن در مذاکرات با مدیر برنامه پوگبا، جلوتر از سایر رقباست.

یونایتد روز چهارشنبه اعلام کرده بود که پوگبا حدود 70 میلیون پوند ارزش دارد اما در حال حاضر به نظر می رسد که قیمت این بازیکن را بنا به درخواست باشگاه پاریسن ژرمن، کاهش داده است. 

9404