حلالی: باخت به استقلال شوک مثبتی برای پرسپولیس بود/ سرخها قهرمان می‌شوند

حلالی: باخت به استقلال شوک مثبتی برای پرسپولیس بود/ سرخها قهرمان می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که شکست این تیم برابر استقلال در جام حذفی شوک مثبتی برای سرخپوشان بود، گفت: این تیم بازی سختی با تراکتور دارد اما مشکلی برای قهرمانی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، اسماعیل حلالی درباره پیروزی پر گل ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: شکست در دربی پایتخت برای پرسپولیس خیلی گران و سنگین تمام شد آنها از جام حذفی کنار رفتند تا چاره‌ای جز تلاش برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند. همین امر سبب شد تا بازیکنان پرسپولیس برای بردن تلاش کنند و ماشین سازی را با بهترین عملکرد ببرند.
سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود: شاگردان یحیی گل محمدی باختن را در ذهن خود تعریف نکرده اند. به نظرم باخت پرسپولیس مقابل استقلال شوک مثبتی به این تیم وارد کرد تا روان بازیکنان برای بازگشت به مسیر بردهای متوالی آماده شود.

او درباره شایعه تبانی برخی بازیکنان ماشین سازی دردیدار با پرسپولیس تصریح کرد: پرداختن به چنین مسائلی شأن و شخصیت باشگاههای قدیمی و ریشه دار مثل پرسپولیس و ماشین سازی را از بین می‌برد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها است و خیلی خوب می دانم بازیکنان ماشین سازی شرافت خود را زیر سوال نمی‌برند. ماشین سازی اصالت دارد ولی متأسفانه سقوط زودهنگام به لیگ دسته اول داشت تا انگیزه‌ای برای خودنمایی مقابل پرسپولیس نداشته باشد.

حلالی تاکید کرد: تیمی که برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر می جنگد چرا نتواند ماشین سازی را که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت با برد پرگل شکست دهد. اینها صحبت‌هایی است که صرفاً برای ایجاد حاشیه مطرح می‌شود.

وی درباره تقابل پرسپولیس با تراکتور تبریز نیز صحبت کرد و گفت: تراکتور نسبت به گذشته خیلی بهتر بازی می‌کند. منطق و تاکتیک‌های این تیم رفته رفته نتیجه داده است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس با توان و موجودی فعلی خود می‌تواند تراکتور را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و احساس می‌کنم تراکتور و پیکان توان گرفتن امتیاز از پرسپولیس را ندارند. بنابراین باید این تیم را قهرمان تکراری لیگ برتر دانست.

6641