پیروزی رقیب استقلال در دیداری دوستانه

پیروزی رقیب استقلال در دیداری دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال الهلال در نخستین دیدار دوستانه خود در اردوی اتریش، موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد تیم زلزنیکار صربستان عبور کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الهلال جهت آماده سازی خود برای حضور پر قدرت در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، اردوی خود را در کشور اتریش برگزار کرده است و امروز در نخستین بازی دوستانه خود از سد تیم زلزنیکار صربستان گذشت.
در این بازی تیم صربستانی که در دسته یک (دومین سطح از فوتبال این کشور) حضور دارد، از قهرمان عربستان پیش افتاد اما در ادامه شاگردان لئوناردو ژاردیم توسط سباستین ویتو کار را به تساوی کشاندند تا نیمه نخست با نتیجه مساوی یک – یک به پایان برسد.

در نیمه دوم صالح الشهری مهاجم الهلال موفق شد 2 بار دروازه حریف صربستانی را باز کند تا در نهایت شاگردان لئوناردو ژاردیم در نخستین دیدار دوستانه خود در اتریش، با نتیجه 3 بر یک از سد تیم دسته اولی زلزنیکار عبور کنند.
این تیم در ادامه یک دیدار دوستانه دیگر با ایبار اسپانیا برگزار می کند. قرار بود الهلال در اردوی اتریش 5 بازی دوستانه را برگزار کند که دو دیدار این تیم از جمله بازی با فنرباغچه لغو شده و هنوز نام حریفان بعدی این تیم اعلام نشده است.
استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم زعبیل شهر دوبی به مصاف الهلال می رود. دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور برگزار خواهد شد.

1470