رشد قیمت باورنکردنی هالند؛ افزایش 125 میلیونی در 2 سال!

رشد قیمت باورنکردنی هالند؛ افزایش 125 میلیونی در 2 سال!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند در حال حاضر یکی از گران ترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا به حساب می آید به طوری که هر تیمی که می خواهد او را به خدمت بگیرد چیزی حدود 130 میلیون یورو باید هزینه کند چرا که قیمت هالند در حال حاضر در همین حدود ها است.

به گزارش فوتبالی، اما تا دو سال پیش کمتر کسی ارلینگ هالند را می شناخت چرا که او در تیم مطرحی بازی نمی کرد. هالند فصل 2019/20 را در تیم ردبول سالزبورگ در لیگ اتریش سپری کرد و پس از آن راهی دورتموند شد و در فصل گذشته توانست با عملکرد بی نظیر خود نشان دهد که پتانسیل بسیار بالایی دارد.

هالند که به تازگی 21 ساله شده است، شرایطی را دارد که بسیاری معتقدند می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شود. اما نکته ای که درباره ارلینگ هالند جلب توجه می کند، رشد قیمت چشم‌گیر این بازیکن در 2 سال اخیر است، به طوری که هالند در سال 2019 قیمت 5 میلیون یورو را داشته است اما اکنون در سال 2021، حدود 130 میلیون یورو می ارزد و به همین علت، هر تیمی نمی تواند او را به خدمت بگیرد. این بدان معناست که هالند طی 2 سال، 125 میلیون یورو افزایش قیمت داشته است که بسیار چشمگیر است.

1470