بازگشت ۴ بازیکن به تمرینات سایپا

بازگشت ۴ بازیکن به تمرینات سایپا

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازیکن نارنجی‌پوشان پس از حدود یک هفته مجدداً به تمرینات این تیم بازگشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال سایپا برای حضور در دو هفته پایانی لیگ برتر و تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران در حالی پیگیری می‌شود که سه بازیکن تاثیرگذار و یک دروازه‌بان این تیم پس از حدود یک هفته به تمرینات بازگشتند.

محسن مسلمان، مهرداد عبدی، رضا جعفری و کوروش ملکی که هفته گذشته با تصمیم فراز کمالوند در اختیار باشگاه گذاشته شده بودند، پس از قطع همکاری سایپا با این مربی و حضور سعید اخباری در راس کادر فنی مجدداً به تمرینات نارنجی پوشان اضافه شدند.

عبدی و جعفری که در بیشتر مسابقات این فصل برای سایپا به میدان رفتند و نمایش خوبی در ترکیب نارنجی‌پوشان داشتند، حالا دوباره با اضافه شدن به تمرینات می ‌توانند در دیدار پیش رو مقابل آلومینیوم اراک به میدان بروند و محسن مسلمان نیز که حدود ۴۰ روز به‌خاطر آسیب دیدگی مقطعی از فصل را از دست داد، می‌تواند دوباره به لیست سایپا اضافه شود.

تیم فوتبال سایپا که با سه امتیاز کمتر نسبت به ذوب‌آهن در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته، در دو دیدار پیش رو باید برابر آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز قرار بگیرد که امیدوار است با کسب دو پیروزی در لیگ برتر بماند.

1470