پیام احساسی اسطوره روسونری برای گازیدیس: "تو یک جنگجوی واقعی هستی"

پیام احساسی اسطوره روسونری برای گازیدیس: "تو یک جنگجوی واقعی هستی"

پایگاه خبری فوتبالی - کلارنس سیدورف در حساب رسمی اینستاگرام خود ضمن انتشار پیامی برای ایوان گازیدیس که اخیرا مبتلا به سرطان گلو تشخیص داده شده است، او را یک جنگجوی واقعی خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، باشگاه آث میلان ایتالیا روز سه شنبه اعلام کرد که ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی این باشگاه به سرطان گلو مبتلا شده است:

"باشگاه آث میلان به هواداران و سهامداران خود اطلاع می دهد كه مدیر اجرایی ما، ایوان گازیدیس، به سرطان گلو مبتلا شده است. بر اساس بررسی نتایج آزمایشات و اسکن ها، پزشکان انتظار دارند که وی سلامتی کامل خود را بازیابد."

کلارنس سیدورف، هافبک سابق روسونری از طریق حساب رسمی اینستاگرام خود، پیامی را برای مدیر سابق آرسنال ارسال کرد و تصویری با گازیدیس در استادیوم امارات لندن را به اشتراک گذاشت و نوشت:

"با تمام وجودم برای آقای ایوان گازیدیس آرزوی بهبودی کامل و سریع دارم. پس از اطلاع از این خبر، تمام انرژی و حس مثبت خود را برای شما می فرستم. شما یک مبارز واقعی هستید و من مطمئنم که قوی تر از قبل بازمی گردید."

گازیدیس پس از یک دهه فعالیت اجرایی در باشگاه آرسنال، در دسامبر 2018 به عنوان مدیر اجرایی باشگاه میلان منصوب شد.

کلارنس سیدورف ده فصل در تیم میلان بازی کرد و در 432 بازی 62 گل به ثمر رساند. او با روسونری ده جام از جمله دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در سری آ به دست آورد. سیدورف همچنین تنها بازیکنی است که با سه باشگاه آژاکس، رئال مادرید و میلان فاتح مسابقات قهرمانی اروپا شده است. اسطوره هلندی به مدت شش ماه نیز مربی روسونری بود و در ژانویه 2014 جایگزین ماسیمیلیانو آلگری در این تیم شد.

9404