خاطره جالب جو کول از بازی مقابل بارسا: "رونالدینیو یخچال ورزشگاه را خرد کرد"

خاطره جالب جو کول از بازی مقابل بارسا: "رونالدینیو یخچال ورزشگاه را خرد کرد"

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی خاطره انگیز بارسلونا و چلسی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005، جو کول صحنه ای را به یاد می آورد که رونالدینیو یخچال استادیوم را می شکند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، آن دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 یک تورنمنت فوق العاده بود و رقابت جذاب تیم های فوتبال چلسی انگلیس و بارسلونای اسپانیا در چارچوب این مسابقات، یکی از دیدارهای کلاسیک در تاریخ برگزاری این تورنمت به شما می رود؛ جو کول، بازیکن آن زمان تیم فوتبال چلسی به بیان خاطره ای از آن مصاف به یاد ماندنی و تقابلش با رونالدینیو پرداخت. ستاره برزیلی در استمفوردبریج دو گل زیبا به ثمر رساند که شامل آن ضربه معروف درجا و بدون دورخیزش بود که توپ را از بیرون محوطه جریمه درون دروازه پتر چک جای داد اما این گل هم برای جلوگیری از حذف آبی اناری ها کافی نبود.

جو کول ضمن بیان خاطره ای جالب، در مورد اتفاقات و حواشی پایان این دیدار در ورزشگاه گفت:

"من همیشه روحیه ای شاد داشتم و در تونل و رختکن برای خود و سایرین جشن می گرفتم اما آن روز جشن و شادی را در تونل استادیوم هم ادامه دادم؛ حس بازیکنی را داشتم که انگار برای نخستین بار است که لیگ قهرمانان پیروز می شود؛ اما در طرف مقابل، رونالدینیو عصبی بود و با سر وصدایی زیاد در حال شکستن و خرد کردن یخچال ورزشگاه بود! کمی غوغا به پا کرد و من فکر می کنم همه این ها از جایی شروع شد که با وجود تلاش های بسیاری که ژوزه برای نباختن تیم انجام داد، ما بازی رفت را در نیوکمپ واگذار کردیم و همان باخت، همه چیز را بهم ریخت."

9404