عکس؛ نمایش شاهکار ستاره برزیلی مقابل آلمان و گلزنی بازیکن افغانی‌الاصل

عکس؛ نمایش شاهکار ستاره برزیلی مقابل آلمان و گلزنی بازیکن افغانی‌الاصل

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک برزیل در مقابل آلمان در اولین بازی مرحله گروهی المپیک با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، برزیل نیمه اول بی نظیری را داشت. ریچارلیسون ستاره اورتون با هت تریک خود خوش درخشید و توانست آلمان را به شوک فرو ببرد. در حالی که برزیل در همان نیمه اول می توانست کار را یکسره کند، کانیا یک فرصت طلایی برای گلزنی  از روی نقطه پنالتی را از دست داد.

المان در نیمه دوم سعی کرد که به بازی برگردد که ندیم امیری بازیکن افغانی الاصل ژرمن ها یکی از گلها را جواب داد. کمی بعد نوبت "رگنار آخه" بود که اختلاف را کم کند و در حالی که به نظر می رسید ژرمن ها در آستانه یک کامبک بزرگ قرار دارند برزیل در دقیقه 90 با گل پائولینیو پیروزی را قطعی کرد و حالا آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد تا مدال طلای دوره قبل خود را تکرار کنند.

برزیل بدین ترتیب سرسخت ترین حریفش در مرحله گروهی را شکست داد. دنی آلوز کاپیتان این تیم بود و ریچارلیسون با این نمایش درخشان به یکی از مدعیان جدی تبدیل شدن به بهترین بازیکن مسابقات تبدیل شد. آلمان از سویی حالا باید تمرکز خود را روی دو بازی بعدی بگذارد تا بتواند به مرحله بعدی مسابقات برسد.

4125